072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



בניית אתרים בהתאמה אישית


בניית אתרים בהתאמה אישית

הדילמה העיקרית העומדת בפני בעל עסק המעוניין לקדם את עסקיו על ידי בניית אתר אינטרנט כאתר אינטרנט פרזנטטיבי המציג את יכולותיו ואת שרותיו, או כאתר אינטרנט שיווקי דרכו יוכל למכור את מוצריו לקהל הרחב, היא הדילמה באם לבחור בשרותיהם של חברות המציעות רכישת תבניות מוכנות של אתרי אינטרנט, לבין בחירה בחברות פיתוח המספקות שרות של בניית אתרים בהתאמה אישית.

הדילמה נובעת כמובן, בראש ובראשונה כתוצאה מההפרשים המשמעותיים שבמחירים, כאשר המחיר של בניית אתר באינטרנט אשר נתפר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, הן מבחינה תכנותית והן מבחינת עיצוב האתר, הוא גבוה באופן משמעותי אל מול האופציה של בניית אתרים בהן התבנית התכנותית של האתר וכמוה גם תבנית העיצוב, לקוחה ממערכת ממוחשבת בנויה, המאפשרת ללקוח לבחור את חזות האתר ממגוון תבניות קיימות.

במאמר הבא, נבחן מה ההן היתרונות היחסיים של בניית אתרים מותאמים אישית מול בניית אתר אינטרנט השאול מתבניות קיימות, ומדוע בעצם, יש צורך והצדקה להוצאה הכספית הגבוהה הנדרש בעת בניית אתרים באינטרנט הנתפרים עבור הלקוחות בהתאמה אישית.

בניית אתרים בהתאמה אישית – הפן התכנותי

בכדי להבין מדוע כדאי לבחור באופציה של בניית אתרים בהתאמה אישית, נפלג לשניים את השלבים בתהליך בניית אתרים – השלב התכנותי מול שלב העיצוב. בשלב הפיתוח תכנותי של האתר, נבנית למעשה תבנית הפעילות של האתר. במקרים בהם מדובר על בניית אתרים אשר ייעודם לשמש כקניון וירטואלי או כחנות וירטואלית מוכרת, שלב זה הוא השלב הקריטי הקובע את הצורך בבחירה באופציה של בניית אתרים באינטרנט התפורים בהתאמה אישית.

האופציה של בחירת אתר אינטרנט בנוי, המציעים רכישת חנות וירטואלית בנויה וקיימת, מגבילה למעשה את בעל האתר במבנה עמודי המוצרים, ובסדר הכרונולוגי של תהליך המכירה והצגת המוצרים ללקוח בעת ביקורו באתר. בעל עסק המעוניין לשווק את מוצריו למכירה על ידי בניית אתר באינטרנט אשר ישמש כחנות וירטואלית, יוכל לעשות זאת על ידי הקמה של קטגוריות מוצריו, ומכאן אל בניית עמוד דינאמי אשר יציג כל מוצר על פי מפרטיו. עמוד זה, הוא עמוד הלב של האתר, והוא זה הדורש את עיקר ההשקעה בפיתוח, ואותו לא ניתן לשנות כאשר מדובר באתר אינטרנט "מין המדף".

עובדה זו מסרבלת באופן משמעותי את הגמישות שבהצגת המוצר, כאשר במקרים בהם למוצרים המוצעים למכירה באתר האינטרנט יש אופי שונה ולא שגרתי, כמעט ולא ניתן יהיה להתגמש במאפייני המוצר על מנת להתאימו אל המבנה הנוקשה של עמוד המוצר.

בניית אתר באינטרנט בהתאמה אישית – פן העיצוב

עיצוב אתרי אינטרנט הוא תורה. בחירת העיצוב הנכון עשויה להשליך באופן משמעותי על מספר המבקרים, שכן עיצוב נכון משמעו גלישה נוחה, וגלישה נוחה תגרום למבקר באתר לרצות להישאר באתר, והיא המטרה העיקרית העומדת כאתגר מול המעצב. ניתן כמובן לבחור תבנית עיצוב מוכנה, גם כאשר התבצעה בניית אתרים בהתאמה אישית מהבחינה התכנותית של האתר, יחד עם זאת עיצוב בהתאמה אישית בהחלט שווה את ההשקעה, שכן תמיד בית העסק מוצגת באתר האינטרנט אל הגולשים בעיקר לנוכח המבנה העיצובי והאלמנטים העיצוביים המוטמעים באתר.