072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



פייסבוק כאמצעי השיווק היעיל ביותר



הטרנד האחרון, המסתמן כאמצעי השיווק היעיל ביותר מאז תחילת שימוש ברשת האינטרנט ככלי שיווקי, הוא הפרסום ברשתות החברתיות, ובראשה הרשת החברתית המובילה בשנים האחרונות, הלא היא הרשת החברתית פייס בוק- facebook. השימוש בפייס בוק ככלי שיווק באינטרנט, דורש הכרה מעמיקה של השימוש ברשתות חברתיות ככלל כאמצעי למיתוג ולמינוף של בית עסק או חברה, וניתן להכיר כיום יותר ויותר חברות קידום אתרים המציעות שירות של קידום אתרים באמצעות פייס בוק- facebook. אם כן, כיצד נוכל גם אנחנו להשתמש ברשת החברתית פייסבוק באתרים שלנו, וכיצד מתאפיינת הרשת החברתית כאותו כלי שיווק באינטרנט עליו כולם מדברים?

יצירת קהילה מקצועית

ההצטרפות אל רשת חברתית פועלת על פי עיקרון של חבר מביא חבר. עובדה זו, הביאה את מקדמי האתרים להקים אתרי אינטרנט משלבים פייס בוק- facebook, דהיינו, להקים אתרי אינטרנט אשר משלבים חלק ניכר מפעילות האתר ברשת החברתית. באמצעות השילוב המעניין הזה, מוקמת קהילה ברשת החברתית, בין אנשי מקצוע העוסקים בתחומים בהם עוסקת החברה המשתמשת ברשת החברתית ככלי שיווק באינטרנט, או כמקדם את עסקיה. וכיצד מוקמת קהילת אנשי מקצוע מסוג זה? ניתן להמחיש את השימוש בפייסבוק כאותו כלי שיווק באינטרנט, באמצעות דוגמא:

נתאר אם כן, אתרי אינטרנט משלבים פייס בוק - facebook של חברה המספקת שירותי הנדסה מכאנית. החברה מקימה אתר אינטרנט, אשר נועד לקדם את עסקיה ולהציג את החברה ואת שירותיה. תוך זאת, משלבת החברה קטעי תוכן המופיעים בעמוד הפרופיל של החברה ברשת החברתית. לחיצה על הקישור, תוביל את הגולש אל עמוד הפרופיל של בית העסק ברשת החברתית, ומתוך עניין בנושא האמור, יצורף הגולש אל הרשת החברתית בכדי לרדת לעומק הנושא. מכאן, הדך למעשה היא קלה להגיע אל הגולש באופן אישי עם חומר פרסומי מוכוון אישית בהמשך הדרך.

כך, עבור חברה זו, המשלבת פייסבוק - facebook באתרים שלה, נוצרת בפרופיל החברה קהילה של אנשי מקצוע, מהנדסים, המבקשים לקבל באופן שוטף עדכונים אודות פעילות החברה, וחידושים שונים אותה מציעה החברה בתחום. השימוש בפייסבוק כאותו כלי שיווק באינטרנט, נחשב לשיווק ידידותי במיוחד, שכן המצורף אל הרשת החברתית יוכל בכל עת לעזוב את הקבוצה אליה השתייך, ולבחור להפסיק לקבל עדכונים, בניגוד לכל שיטת שיווק ויראלית אחרת הנפוצה ברשת האינטרנט.

שיווק בפייסבוק לאחר יצירת קהילה

אם כן, למדנו כיצד ניתן להקים קהילת חברים ברשת החברתית, פייסבוק או למעשה כל רשת חברתית אחרת, אשר תהיה מורכבת רובה ככולה באנשי מקצוע או בעלי עניין בתחומים בו עוסקת החברה. היות ובפייסבוק הצטרפות חברים היא על פי המלצות של בעלי אעניין, ייווצר באז ויראלי אשר יגרום לחברים להמליץ לעוד חברים בעלי אותו תחום התעניינות, והקהילה תלך ותתרחב לאורך הזמן. כך הופך פייסבוק לאותו כלי שיווקי באינטרנט, רב עוצמה, עליו כולם מדברים. מכאן, הדרך לפנייה אישית או קבוצתית עם חומר פרסומי באופן שוטף ובלתי מאיים היא קצרה, ברורה, ומהירה