072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



טוויטר ככלי שיווקי רב עוצמה ברשת


שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט

הרשתות החברתיות הולכות ותופסות את מקומן ככלי השיווק היעיל ביותר ברשת האינטרנט. חברות המבצעות קידום אתרים ללקוחותיהן, מציעות שילוב הפניות אל טוויטר באתרי אינטרנט המאפשרות שיתוף של התכנים המוצגים באתר עם חברים ברשתות החברתיות. זו היא אפשרות נוספת להשתמש ברשת החברתית טוויטר ככלי שיווקי רב עוצמה ברשת, מעבר לאפשרות המקובלת להשתמש ברשתות החברתיות כאמצעי יעיל ואפקטיבי, המשמש בעלי אתרים בתהליך הקידום, וכן כקמפיין פרסומי איכותי למטרות מיתוג בית העסק או מוצריו.

אם כן, מה הוא הטראנד באתרי אינטרנט האוחז במקדמי האתרים לאחרונה? כיצד משתמשים ברשתות החברתיות, פייסבוק-facebook, טוויטר, לינקדין ואחרות ככלי שיווקי המשמש לקידום אתר, או כמסע פרסום כולל של חברות המבקשות לקדם את מוצריהן ושירותיהן? כיצד נוכל גם אנחנו להשתמש ברשת החברתית פייס בוק- facebook או טוויטר בכדי לקדם את אתר האינטרנט שלנו, או ליצור קהילה אשר תשמש אותנו לצרכי מיתוג ופרסום בתקציבים זעומים?

טוויטר ככלי שיווקי

אחת התופעות בהן הגולשים נתקלים לרוב לאחרונה, הוא שילוב טוויטר באתרי אינטרנט, כאשר תחת התכנים המוצגים באתר מופיעה צלמית קטנה המאפשרת לחלוק ולשתף את התכנים והמידע המופיעים באתר עם חברים ברשת החברתית. זו היא אחת הדרכים של המפתחים ומקדמי האתרים להשתמש ברשת החברתית טוויטר ככלי שיווקי ברשת, מעבר לדרכים המקובלות להשתמש ברשתות החברתיות למטרות שיווקיות. ומה הן הדרכים המקובלות? נסקור דרך מובילה להשתמש ברשת החברתית טוויטר ככלי שיווק ברשת.

ובכן, נצא מנקודת הנחה כי לכל בית עסק, ישנם תומים מקצועיים אודותם ניתן להעניק ללקוחות פוטנציאליים אינפורמציה. בית עסק העוסק בתחום פרופילי אלומיניום לתעשייה, יוכל לצאת בסדרת כתבות אודות פרופילים חדשים ומתוחכמים היוצאים לשוק. בית עסק מתחום הרפואה, יצא בסדרת כתבות רפואיות וכן הלאה. כתבות אלו, יזינו את עמוד הפרופיל של חברה המשתמשת ברשת החברתית טוויטר ככלי שיווקי. כך, לאחר שהעלינו תכנים מעניינים לעמוד הפרופיל, נוכל להתחיל להזמין אנשי מקצוע מהתחום, אשר יוכלו ליהנות מהאינפורמציה בעמוד הפרופיל, ואף להזמין חברים משלהם לקרוא את התכנים ולצפות בתמונות וקטעי הווידיאו המופיעים בעמוד.

את עמוד הפרופיל ברשת החברתית בה בחרנו למסע הפרסום, יש לתחזק כמובן מעת לעת ולפחות אחת לשבוע, בכדי למשוך את החברים להמשיך ולהישאר חברים, ולהזמין אנשי מקצוע נוספים כאשר ייתקלו בכתבות או בתכנים רלוונטיים. ככל שיחלוף הזמן, ויוזנו תכנים מעניינים לעמוד הפרופיל, הקהילה החברתית תגדל, חבריה ישתפו מידע זה עם זה, וכך תיווצר מעצמה קהילת אינטרנטית המורכבת רובה ככולה מבעלי עניים בתחום בו עוסק העסק המקדם. את חברי הקהילה, בדרכים מקצועיות ובלתי מאיימות, ניתן להזין מעת לעת בתכנים שיווקיים אודות מוצרים ושירותים בהם עוסקת החברה, בשיווק עקיף, סמוי ובלתי מאיים, המניב בסופו של דבר, את הפירות הבשלים ביותר.