072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



דירוג אתרים במנועי חיפוש


תהליך קידום אתרים במנועי חיפוש הוא תהליך מורכב, הדורש מהמקדמים מקצועיות ומיומנות, המשולבת עם הבנה מעמיקה של אלגוריתם החיפוש ושל אלגוריתם הדירוג המתוחכם של המנוע הפופולארי. ישנם למעשה שתי דרכים מובילות לבצע קידום אתרים מקצועי, המבוסס על מתודולוגיות SEO שהן התאמת האתר למנועי החיפוש. במאמר הבא, נרחיב אודות האפשרות לבצע קידום אתרים באמצעות השגת קישורים, אשר מעניקה לדירוג האתר תוספת משמעותית המאפשרת לו לזנק קדימה אל תחילתה של רשימת התוצאות בעת ביצוע חיפוש אחר ביטויים מסוימים על ידי הגולשים.


מה הוא דירוג אתרים


בכדי לבחון אתרים מבחינת מקצועיותם מהימנותם ואמינותם ואיכות התוכן המוצג בהם, פיתחה גוגל אלגוריתם מתוחכם הבוחן את כמות הקישורים אשר מפנים אל אתר אינטרנט. על פי הקביעה הראשונית של אלגוריתם מתוחכם זה, אתרים בעלי דירוג גבוה המפנים אל אתר אינטרנט אחר קישורים באמצעות מילות מפתח או ביטויים, משפיעים על רמת הדירוג של האתר אליו מופנה הקישור. זה אולי נשמע מורכב אבל בהחלט לא. השגת קישורים מאתרים אחרים היא אחת הדרכים הפופולאריות והחשובות ביותר של תהליך קידום אתרים. באמצעות קישורים מאתרים אחרים כאמור אנו מעלים את דירוג האתר ועל ידי כך זוכה האתר להתקדם במעלה רשימת התוצאות.


יחד עם זאת, לא כל קישור נחשב על ידי אלגוריתם הדירוג של גוגל לקישור איכותי, ולא כל קישור משפיע באופן ישיר על דירוג האתר, שכן מנוע החיפוש אינו תמים ומבין את האפשרות של השגת קישורים פיקטיביים, ולשם כך הוא מבצע בדיקה מעמיקה של האתר אשר הפנה את הקישור אל האתר שמנגד. בדיקה זו כוללת בחינה של איכות התכנים המופיעים באתר המפנה, מילות המפתח והביטויים המופיעים באתר המפנה, הקשר שבין תחום העיסוק של האתר המפנה לבין האתר אליו מופנה הקישור, ואם קיים, נבחן גם הקשר שבין בעלי האתר המפנה לבין האתר המקבל את הקישור.


ככל שאלגוריתם הדירוג ימצא כי התכנים הם תכנים מקבילים במישרין או בעקיפין, איכות האתר המפנה היא גבוהה ופופולאריות האתר המפנה בקרב הגולשים היא משמעותית, וככל שלא ימצא קשר בין הבעלים של האתר המפנה לבין בעלי האתר אליו מופנה הקישור, כך יעלה הדירוג של האתר המקבל את הקישור, וככל שירבה לרכוש ולזכות בקישורים מעין אלו, יסייעו קישורים אלו בתהליך קידום אתרי מקיף, ויובילו את האתר אל תחילת רשימת התוצאות בבטחה.


כגולשים ממוצעים ומעלה הקוראים את המאמר, אתם בוודאי יודעים כי החשיבות של המצאות האתר בעמוד הראשון של רשימת התוצאות של גוגל היא עילאית. שכן, מי מאתנו מרבה לעבור הלאה ולחפש בעמודי החיפוש הבאים? קידום אתרים ובקיאות בשיטות SEO יוכלו להניב תוצאות משמעותיות ומהירות, אשר ישמרו לאורך זמן.