072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



שיווק ברשתות חברתיות


שיווק באמצעות רשתות חברתיות

שיווק באינטרנט הוא תחום מורכב ורווי אפשרויות, אשר פותח מגוון אדיר של הזדמנויות לבעלי עסקים פעילים או ליזמים הפועלים בכדי לקדם עסקים חדשים ויוזמות עסקיות חדשות. שיווק באינטרנט מתאים בעיקר לצורך שיווק אתרים באינטרנט אך יחד עם זאת, ניתן למצוא אתרי אינטרנט המקדמים בעלי מקצועות חופשיים, החל מנגרים וחשמלאים, וכלה בחברות טלקומוניקציה והייטק מתקדמות.

במאמר הבא, נסקור את האפשרות של פרסום באינטרנט על ידי שיווק באמצעות הרשתות החברתיות, ונאמוד את התועלת הפוטנציאלית להרחבת יריעת הלקוחות על ידי שיווק באינטרנט מסוג זה, ביחס אל פרסום באינטרנט בשיטות המקובלות, תוך סקירת אופן ביצוע השיווק, וסקירה כללית של שיווק באינטרנט בדרכים המקובלות, מול פרסום באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות.

שיטות שיווק באינטרנט

תחילה נסקור את השיטות המקובלות של שיווק אתרים באינטרנט. שיטות פרסום באינטרנט אלו הם למעשה, קידום אתרים במנוע החיפוש הפופולארי, גוגל. השיווק בגוגל מתחלק על פי רוב לשתי שיטות שיווק עיקריות, והן הקידום האורגני מול הקידום הממומן.

שיווק באינטרנט באמצעות קידום אורגני במנוע החיפוש גוגל מתבצע על ידי הרחבת תכני האתר תוך התמקדות במילות מפתח מסוימות, עליהן יש לחזור באופן שיטתי בתוך תכני האתר והמאמרים המפורסמים באתר. במקביל, בכדי לקדם אתרים במנוע החיפוש גוגל בשיטה האורגנית, יש להפנות כמה שיותר אל האתר מאתרים אחרים, וזאת מתוך תכנים רלוונטיים באתרים אחרים.

מול שיווק באינטרנט במנוע החיפוש גוגל המתבצע בשיטה האורגנית, קיים כמובן שיווק אתרים באינטרנט במתבצע באופן ממומן, זאת על ידי הצטרפות לתוכניות השיווק של גוגל, כדוגמת מערכת ה AdWords, המאפשרת פרסום באינטרנט על ידי קידום מילות מפתח מסוימות.

שיטת שיווק באינטרנט זו עובדת על פי עיקרון תשלום פר-קליק. דהיינו, קידום מילת מפתח כדוגמת המילה "מכירות", תעלה פר לחיצה על מודעת האתר המופיע ברשימת התוצאות הממומנות, בסדר גודל של שקל אחד לחמישה שקלים. מילות מפתח פופולאריות פחות, יגבו ממקדם האתר מחיר נמוך יותר, וביחס לביקוש המילה בקרב מקדמי האתרים.

פרסום באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות

אחרי שהכרנו את הדרכים המקובלות בהן ניתן לקדם אתרים בגוגל, נוכל כעת להרחיב ולהסביר כיצד ניתן להשתמש ברשתות החברתיות בכדי לבצע פרסום באינטרנט ולקדם את האתרים במנוע החיפוש גוגל על ידי שימוש בפרופילים של רשתות חברתיות.

הרשתות החברתיות הן למעשה כלי אשר על ידו ניתן להיות בקשר עם חברים מרחבי העולם, בני משפחה, חברים מהצבא ומהתיכון, כאשר אלו תופסות תאוצה ופופולאריות רבה בכל טווחי הגילאים ובקרב כמעט כל מגזר באוכלוסיית הגולשים.

השיטה המקובלת של פרסום באינטרנט על ידי השימוש ברשתות החברתיות, היא על ידי הטמעת קישורים אל האתר (לינקים) מתוך מאמרים המפורסמים בתוך הפרופיל של המשתמש ברשת החברתית, או מתוך פורומים שונים המתקיימים בתוך אותה רשת חברתית. אם ניקח לדוגמא את הרשת החברתית הפופולארית Facebook, שם ניתן לבצע שיווק אתרים באינטרנט על ידי הטמעת לינקים על ידי פתיחת קבוצת עניין והזמנת חברים להצטרפות לקבוצה, הטמעת לינקים בעמוד ה Wall של המשתמש, ועוד.