072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



מערכת דיוור המתממשקת לאתר אינטרנט


מערכת שימור לקוחות
המשאב היקר ביותר של כל עסק הנו הלקוחות הקיימים. מרבית העסקים הקטנים והבינוניים עסוקים במרדף אינסופי אחר לקוחות חדשים כאשר הלקוחות הקיימים נשכחים מאחור.

מסיבה זו פיתחנו מערכת שימור לקוחות המאפשרת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והעתידיים של העסק שלכם, לבנות מועדון לקוחות, ולהזכיר להם שאתם קיימים וחושבים עליהם דרך ממשק נח וידידותי למשתמש.


איך זה עובד?
שימור לקוחות הינה מערכת עצמאית, המותקנת על גבי אתר האינטרנט, ומאפשרת לגולשים רישום לבסיס הנתונים בגוף אתר הבית. מנהל האתר יכול לפלח את בסיס הנתונים לפי סוגי לקוחות, ימי הולדת, נושאי עניין או כל מפתח אתר.
המערכת מאפשרת יצירת מכתבים ושליחתם בדיוור ישיר, באופן אוטומטי, לפי חתכי לקוחות כגון -לקוחות שיום הולדתם חל באותו יום, לקוחות בטווח גילאים מסוים, לקוחות בעלי מקצוע מסוים וכדומה.
מערכת זו מאפשרת שימוש בטבלאות , תמונות ופונטים שונים בגוף ההודעה כך שכל דוא"ל שתשלחו יכול להראות בצורה שונה מקודמו.
במערכת שימור לקוחות ניתן למצוא סטטיסטיקות המפרטות את מספר הצפיות בדיוור לפי כל דוא"ל שנשלח בנפרד כולל צפיות חוזרות באותו דוא"ל. ניתן לצפות בכמות הדוא"ל ששלכתם בכלל ובמספר המיילים שדרכם הם נשלחו.
המערכת מאפשרת הוספת חברים בצורה עצמאית, העברת החברים לקטגוריה שונה, שיחזור ושימוש חוזר בהודעה שנשלחה, הפקדת הודעה למשלוח בתאריך ספציפי ומשלוחי דוא"ל אוטומטיים לי הגדרה.


למי זה מתאים?

  • אם יש לכם אתר אינטרנט, ולא בא לכם לגעת בו אך ואתם רוצים לשלב בו מערכת מסוג זה. זה אפשרי.
  • אם אין לכם אתר אינטרנט ואתם פשוט רוצים מערכת כזו. זה אפשרי.
  • אם יש לכם רשימות קיימות אבל אין לכם אפשרות לשלוח לכל הרשימה ביחד המערכת תקל עליכם בצורה משמעותית, בשליחה פרטנית עד לרמת שם הלקוח ושם משפחתו.
  • אם יש לכם רשימות ואתם מסוגלים לבצע שליחה מסיבית של מיילים אך המייל מגיע ליעדו לא מעוצב ולא נראה טוב, שוב תוכל המערכת לעשות לכם חיים קלים ופשוטים במשלוח ההודעה.

ליצירת קשר לחץ כאן >>