072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



איך לקדם אתר אינטרנט בתקופת מיתון


איך לקדם את אתר האינטרנט בתקופה של מיתון..
כיום אין עוררין לגבי כוחה והשפעתה של רשת האינטרנט על חיי היומיום שלנו בכלל ועל שיווק העסקים בפרט.. בתקופה בה חברות גדולות כמו קטנות מדווחות על ירידה של למעלה מ-40% בהיקף המכירות שלהן ביחס לתקופה המקבילה אשתקד , נושא השיווק באינטרנט מקבל חשיבות רבה.
כאשר אנחנו מדברים על שיווק באינטרנט אנו מתייחסים למגוון רחב של פעולות ואפשריות , יחד עם זאת הדרך המרכזית והפופולארית ביותר הנה – גוגל . מנוע החיפוש גוגל שינה את אורח חיינו ברמה היומיומית ולרבים מהעסקים בארץ ובעולם גם את גישת השיווק שלהם . אך מה לעשות עמוד תוצאות החיפוש של גוגל מכיל רק 10 תוצאות (וזאת רק במידה ואנו לא לוקחים בחשבון את תוצאות הקישורים הממומנים) . התחרות על מלות החיפוש המבוקשות רק הולכת ומחריפה , על כל חיפוש של צירוף מלים בסיסי (מילה או שתיים) נקבל מאות אלפי תוצאות חיפוש ואף למעלה מכך.
חברות קידום אתרים צצות השכם וערב ומציעות אינסוף ספקולציות והבטחות לדירוג האתר במקומות שונים.. וכל זה תמורת תקציב אסטרונומי שעסקים קטנים אינם יכולים להרשות לעצמם מלכתחילה .
נוצר מצב בו אנו נמצאים במבוי סתום , מצד אחד התחרות רק הולכת וגדלה מצד שני כדי להגיע לחשיפה מספקת אנו נאלצים להוציא סכומי עתק וגם אז ללא הבטחה לתוצאות.
ובכן, המצב לא אבוד יש דרך לצאת מהמלכוד . בשורות הבאות אציג מספר דרכים בהם נוכל להגדיל את החשיפה ובעלויות נמוכות יחסית .


הזנב הארוך של האינטרנט.
בשנת 2004 טבע כריס אנדרסון את המונח – הזנב הארוך של האינטרנט , שהושאל מתחום הסטטיסטיקה, מונח זה בא לתאר את התפלגות הביקושים למוצרים ו/או שירותים ברשת האינטרנט. כלומר , למעלה מ-50% מהשירותים והמוצרים המוצעים או מחופשים ברשת האינטרנט שייכים לתחומים הנמצאים בשוליים.
כיצד הדבר משפיע על קידום האתר? ניקח בתור דוגמא את שוק תיירות הפנים בארץ - כאשר נחפש בגוגל את מלת המפתח "צימרים" נקבל כ-10 מליון תוצאות חיפוש, די בכך שנוסיף את המילה "בצפון" ותוצאות החיפוש ירדו לכ- מליון . כמובן שאנו נלך לאיבוד בתוך מליון תוצאות החיפוש אך ככל שהחיפוש ייעשה ממוקד יותר , כך גם התחרות על צירופי המילים תקטן לדוגמא אם נקיש "צימרים רומנטיים לזוגות בצפון " נקבל כמות של תוצאות חיפוש נמוכה בצורה משמעותית. חשוב לזכור שגם אנחנו בתור גולשים מתפתחים יחד עם מנועי החיפוש , כלומר אם עד לפני שנתיים שלוש השתמשנו במילה או שתיים לצורך חיפוש באינטרנט , היום כבר למדנו למקד את החיפוש שלנו ולהשתמש במשפטים שלמים.
לסיכום , באמצעות חקר מלות מפתח בסיסי בו נלמד את דפוסי החיפוש של הגולשים נוכל ל"צוד" את אותם צירופי מילים אשר נמצאות בשוליים ועל ידי שילובם בתכני האתר יוכלו להביא את אותם 50% מהגולשים אשר מחפשים תוצאות ממוקדות.

רשתות חברתיות
הרשת החברתית המוכרת ביותר כיום – facebook הפכה גם היא להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של מאות אלפי אנשים בארץ , הרשת החברתית באינטרנט מאפשרת לחברים בה ליצור חברויות וקבוצות על בסיס נושאי עניין משותפים , תחביבים , תעסוקה , לימודים ועוד.. אנחנו בעלי העסקים יכולים להשתמש בכלים הללו בכדי למנף את עסקינו ולשווק את המוצרים ו/או השירותים שלנו לקהל לקוחות ממוקד וכל זאת ללא תשלום . על ידי בנייה של קבוצות חברים סביבנו נוכל להעביר מסרים, לדווח על חדשות, אירועים מבצעים ועוד..

כלים נוספים בהם נוכל להשתמש כדי ליצור תהודה ועניין הנם פורומים מקצועיים הקשורים לתחום עיסוקנו או כאלו הפונים לשוק המטרה שלנו , השתתפות בטוקבקים ובלוגים גם הם יכולים לסייע בהפצת המסרים שלנו . כמובן , שכל הפעולות הללו דורשות זמן והשקעה .. אך אם בכל מקרה הלקוחות כבר לא מתקשרים בתקופה הזו.. נותר לנו מספיק זמן פנוי ..


נכתב על ידי: אלזרה משה | מנהל שיווק | תור ווייז בניית אתרים