072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



זמן שהייה באתר אינטרנט


זמן שהייה באתר אינטרנט משמעו הצלחה של אתר. אתר שיצליח לרתק את הגולשים, ושמור אותם בתוכו, כבר מהפעם הראשונה שביקרו בו. לגרום להם להיות לקוחות חוזרים ולהנות מכך, תהיה לו האפשרות להרוויח כסף, להפוך לאוטוריטה ולהמשיך לגדול ולהתקדם במנועי החיפוש השונים.

זמן שהייה באתר, נע בין מספר שניות לשעות ארוכות בהם מבלים הגולשים. אתר Alexa , גוגל אנליטיקס ופלטפורמות נוספות באינטרנט מספקות מידע מדויק לגבי זמן שהייה הממוצע של גולש באתר. עלייה או ירידה בזמן השהייה ניתנת למדידה מידי חודש. על פי ניתוח סטטיסטי פשוט לאתר, ניתן ללמוד הרבה על תיקוני ניווט או דפים "מעצבנים" לגולש.

מידע רחב, סיפוק ומענה על צרכים.

 

נשאלת השאלה, מה גולשים מחפשים? מה הם רוצים ומה יספק אותם? כמענה ראשוני גולשים מחפשים מידע (חדשותי או העשרתי), מוצר (בעל מידע טכני או כהשוואת מחירים), בידור (על בסיס וידאו, בדיחות, סיפורי צהובונים, סדרות או סרטים), הזדהות, גאג'טים, משחקים ועוד. נדמה שהדבר הכי חשוב זהו ערך מוסף. ערך מוסף באתרי אינטרנט מתבטא בתוכן, מידע ויזואלי ומידע כולל סביב המוצר או השירות. אתרים מצילחים חיבים להחזיק פורום פעיל, בלוג, מנהל אתר וכותב קבוע. הגולש מצפה למצוא אתר מושקע, בעל מידע רלוונטי ועדכני. הוא מצפה לראות מחשבה מרובה שנעשתה עבורו בעת בניית אתר אינטרנט  ובעיצוב ה- GUI - (ממשק משתמש גראפי).

גלישה אפקטיבית ואינטואיטיבית.

 

דמינו לעצמכם כי אתם נדרשים לגלוש לראשונה לאתר מסוים. מצלמה שמותקנת על הדפדפן מעבירה את הפעולות שאתם מבצעים בזמן אמת. הגעתם לאתר ובצפייה ראשונית באתר אתם לא יודעים במה הוא עוסק. בקריאה של שלושת המשפטים הראשונים של האתר מסופר על חברה שהוקמה ב... ועוסקת ביבוא... (אתם כבר חצי דקה באתר ולא הבנתם מה הולך שם), הפעלתם וידאו שהיה מונח בעמוד הבית והתחילו לרוץ פרסומות ומסרים ויזואליים שלאו דווקא עונים על שאלות הגולשים. סביר שבשלב זה תסגרו את הדפדפן ותעזבו את האתר.


לחילופין, נדמיין כי גילתם במבט ראשון במה האתר עוסק, כבר בעמוד הבית מצאתם את שחפצה נפשכם, הקלקתם והגעתם לעמוד הרצוי. לא מצאתם את כל המידע ונשארתם פעורי פה מהמידע הראשוני שסיפק לכם האתר. שוב אתם יוצאים מהאתר בלי להבין איך בחרתם בתוצאה זו במנוע החיפוש.
עתה נדמיין שוב כי גיליתם את המתרחש באתר, הגעתם למה שחיפשתם ואף הופניתם למידע נוסף כגון, מידע טכני, כתבות, סרטונים ואתרים נוספים בנושא. במצב זה סביר שתישארו יותר זמן ואף תחזרו שוב לצפות במידע.

מימוש הפוטנציאל והשקעת מחשבה ראשונית הן בהיבט קביעת הקטגוריות, הן בהיבט המידע שיוזן לאתר והן בהיבט הוויזואלי (סרטונים ותמונות) מוטלת על יזם הפרויקט. בחברת בניית אתרים, המתכנת או המעצב עושה עבודתו לפי אפיון, שאמור לכלול את בקשות הלקוח. המעצב בעם מהווה המגשר בין רצונות הלקוח לאתר שיבנה עבורו, לעומתו, החברה לבניית אתרים, אמורה לכוון ולתת מידע בנוגע לטכנולוגיה רצויה, אלמנטים דרושים, שיווק באינטרנט וקידום האתר במנועי החיפוש. תפקידה מתבטא בהעברת מסר גראפי, בהכתבת הניווט ובקלות שבהתמצאות, כמוכן, בעימוד הדפים והכנת ממשק הניהול לאתר.


לסיכום, חשוב לתת לגולש תחושת התמצאות, לספק מידע רחב בעל ערך מוסף וגירוי ויזואלי. יש לשמור על המשכיות מכל עמוד ולא רק באמצעות כפתורי אתר. יש למדוד סטטיסטית את האתר לעומק אחת לרבעון ובצורה שטחית מידי שבוע. יש לפעול לטיפול בתקלות ולחסוך מהגולש מציאת דפים שכבר אינם קיימים ברשת. רצוי לספק אזור סגור באתר וייחודיות ובידול עבור הגולש.