072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



תיירות במיתון, מה עושים?


שוק התיירות בישראל מגוון ורחב. מלונות, צימרים, כפרי נופש ואטרקציות מגוונות, כולם מציעים יציאה מהשגרה וחוויה בלתי נשכחת. " …ענף המורכב מיותר מ 7,500 חדרי אירוח וכ- 2500 אטרקציות כאשר הביקוש הינו בעיקר של תיירות הפנים: ישראלים היוצאים לחופש בסופי שבוע, חגים וחופשת הקיץ, סה"כ כ - 120 ימי פעילות בממוצע בשנה (25%-35% תפוסה)" (מתוך אתר האינטרנט של משרד התיירות).

מהם הצעדים הבסיסיים לבניית אסטרטגית הישרדות?

  • יש לבחון מחדש את המטרות ויעדים הפיננסיים והשיווקיים.
  • יש לבדוק נקודת איזון והתאמת היעדים והמטרות הפיננסיים והשיווקיים לתקופה.
  • יש לבדוק הצבת תמהיל השיווק לשנה מראש וכן, להגדיר מחדש את פלחי השוק וההתמחות בנישות.

עידוד תנועת הנופשים ברמה האזורית וברמה היישובית. ככל שאזור או היישוב ממותגים, כך קל יותר לעודד תנועת נופשים, מטיילים ומבקרים מקרב קהלי מטרה ספציפיים אליהם מכוון המיתוג.

אם כן, כיצד עושים את זה?

  • מיתוג הישוב / המושב / האזור. בניית אתר אינטרנט מרכז לכל הצימרים והאטרקציות שמציע היישוב / המושב / האזור יחד (פרסום ושיווק משותף - מוזיל את העלויות ומעלה את החשיפה), עידוד התיירנים את הנופשים להשתמש בשירותי האזור (הסעדה, קניות ועוד...), מתן מסרים אחידים כגון: פסטורליות, כפריות, אקולוגיה, ירוק וכד', הגרלות, פרסים ואירועים תומכי מיתוג לקהלי מטרה ספציפיים. (חשוב מאוד - בניית אתרים יש לבצע רק בחברה מקצועית אשר תעניק לכם מהידע והניסיון ולא תגרום לאובדן של זמן וכסף)
  • הצעות מכר אטרקטיביות. הרעיון לצאת עם הצעות מכר ייחודיות ומקוריות, כאלו המהוות גימיק שיווקי. עבודה עם כרטיסי אשראי: פריסה לתשלומים ללא ריבית והצמדה, קביעת מחיר רצפה – הלקוח קובע כמה הוא מוסיף (לפי מדד שביעות הרצון של הלקוח). עידוד מכירה חוזרת : על כל חופשה משפחתית – הנחה בחופשה זוגית. עידוד לקוחות לשמש כשגרירים: הנחה של % X על כל זוג נוסף שהביאו (פרסום ויחסי ציבור חינם או בעלות זניחה), הגרלות בתחרויות - במדיה אלקטרונית (מועדון לקוחות, ניוזלטר או סקרים).
  • סטיקרים על מכוניות כל הקרובים לנו. לא להתבייש לחזור לפליירים – באם מחלקים אותם במקומות הנכונים הם מחוללים פלאים (מקומות המתנה), יחסי ציבור באתרי אינטרנט, משלוח ידיעות וכתבות לאתרי חדשות, מגזינים ומסרונים (SMS) ממוקדים אותם קורא קהל המטרה. רישום הודעות ומסרים בקבוצות דיון ו- Newsgroups ממוקדים לקהל המטרה. שימוש בטוקבקים ככלי ליחסי ציבור, הכנסת מאמרים מקצועיים לאתרים רלוונטיים, רישום בלוחות מודעות באינטרנט וכן, בניית בלוג באינטרנט.
  • ניצול מקסימאלי של שיווק דרך כל מעגל הקרובים אליכם (בני משפחה, חברים טובים, חברי ילדות, החברה מתנועת הנוער, החברה מהצבא) . איתור בעלי המקצועות שנפגעים הכי פחות מהמיתון ולבחון את דרכי ההגעה אליהם. עבודה מול ארגונים קטנים : משרדים של בעלי מקצועות חופשיים. צוותי מורים וכד'. למקד עבודה מול קבוצות עניין (חובבי רכיבת אופניים, חובבי דייג, טרקטורונים, סוסים וכד'.)
    מכירת מוצר תיירותי כמוצר נילווה: עבודה מול רשתות מזון, אולמות אירועים, רוכשי מכוניות, חברות ליסינג, קבלנים, בנקים (למעבירים חשבון) ועד שיתופי פעולה עם גורמים שונים בשוק.
  • פלחי שוק בעלי עניין פוטנציאלים: ועדים, חברות , מפעלים , ארגונים וגמלאים.
  • שיווק ברשתות חברתיות .


לסיכום,

אל תשכחו!!!
20% מהמכירות מביאות 80% מהרווחים. גלו מהם התחומים הרווחיים וקדמו אותם.
20% מהלקוחות שלכם מניבים 80% מהמכירות. דאגו לשמר לקוחות אלה.