072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



תהליך קידום אתר בגוגל


תהליך קידום אתרים אורגני  משמעו, הבאת עמוד אתר מעמוד אחורי במנוע חיפוש לעמוד ראשון. זהו תהליך מורכב המונה מספר שלבים. הגדרת מילות מפתח, אופטימיזציה למנועי חיפוש, השגת קישורים חיצוניים, בניית אתרי סרק ולבסוף, הרצה וטיפול בשגיאות.

הגדרת מילות מפתח הינה הגדרה הכרחית לעמודי האתר בקידום אורגני. היא מונה עד עשר מילים או צירופי מילים בהם עוסק העמוד. מילת מפתח, מוגדרת בכותרת האתר, בתיאור החיפוש שלו ובכותרת ראשית (H1). בנוסף, היא חוזרת על עצמה בתוכן הטקסטואלי ובתמונות העמוד, וכך, מודיעה למנועי החיפוש שזהו עיסוקכם העיקרי.

אופטימיזציה למנועי חיפוש. אתר חייב לעבור אופטימיזציה! התוכן שכתבתם להצגת השירות או המוצר , חייב לכלול את מילות המפתח אותן נרצה לקדם.  האתר חייב לכלול מילים אלא במלל האתר ובקישורים שבו.

קישורים חיצוניים ואתרי סרק. קישורים חיצוניים הכרחיים להודעת האתר את מנועי החיפוש כי האתר מקבל "פרגון" ברשת. בעזרת קישורים שנשלחים לאתר, מקבל האתר ממנועי החיפוש, ניקוד נוסף בהיבט החשיבות. לכן חשוב להימצא מקושר מאתרים מקבילים.
דוגמא לקישור רלוונטי: אם רצינו לקבל לינק לאתר שלנו היינו מבקשים כי הקישור יופיע על מילת מפתח: בניית אתרים והקישור שיבנה עליו יפנה לעמוד הרלוונטי באתר .

 

אתרי סרק לא מתקבלים בברכה במנועי החיפוש, לכן יש להסוות אותם ע"י כתיבת טקסטים שונים, החלפת מיקום התמונות וצורת הבנייה של האתר. אתרים אלה עוזרים לקידום אתרים אורגני  בכך שהם שולחים לינקים לאתר הראשי, מחזקים אותו ומקבילים לו.

הרצה וטיפול בשגיאות. שלב זה מתחיל כאשר, תהליך הקידום אורגני של  האתר הסתיים, וכעת אנו באים לקדם מילה או צמד מילים ספציפי שלא נתפס טוב במנועי החיפוש. שלב זה הינו אופטימיזציה סופית להשגת הרצונות המלאים, שלא ניתן עליהם מענה בתהליך הראשוני.

תור וייז בניית אתרים מזמינה אותך ליצור קשר עוד היום קידום אתרים>>