072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



ניתוח סטטיסטיקות


הגענו לקו הסיום.. האתר באוויר.. יש מערכת סטטיסטיקות .. אפשר לראות תנועה של גולשים באתר ו..מה עכשיו?? מה אומרים לנו הנתונים האלו ? מה עושים איתם ?
החלטתם להשקיע בפרסום באינטרנט .. קמפיין באנרים .. קישורים ממומנים .. תוכנית שותפים ועוד..
נגמר הקמפיין.. נגמרו התוכניות .. אתם יודעים להגיד איזה כלי היה בעל התשואה הטובה ביותר ? איפה נשקיע בפעם הבא?


הבעיה:
אחת הבעיות המרכזיות ברשת האינטרנט היא עודף המידע , כל חיפוש פשוט בגוגל ייעלה אינסוף תוצאות כך שאנחנו לומדים את עצמנו למנוע החיפוש ולהיפך . הבעיה זהה כשמדברים על ניתוח סטטיסטיקות באתרי אינטרנט.
מערכות סטטיסטיקה באתרים מספקות לנו אינסוף נתונים כאשר ברוב המקרים מנהלי האתר לא יודעים כיצד ואיך להתייחס לנתונים אלו או בכלל מאיפה להתחיל ..


הפיתרון :
אנליזה לאתרים- ניתוח סטטיסטיקות בצורה נכונה יכולה לשמש, מעבר לקבלת דו"ח מצב עדכני לגבי תפקוד האתר שלכם , כלי תומך החלטה לגבי החלטות שיווק עתידיות שלכם.
לדוגמא , אם אתם בעל אתר סחר אלקטרוני באמצעות ניתוח נכון של הסטטיסטיקות באתר תוכלו לזהות מגמות בביקושים למוצרים שונים , כנ"ל לגבי נותני שירותים ..

ניתוח סטטיסטיקות באתרי אינטרנט כמו זמן שהיה באתר, דפי כניסה ויציאה , מספר גולשים ייחודיים, דפים נצפים ועוד.. יכולים לתת אינדיקציה למדד החזר ההשקעה ואפקטיביות הפרסום. נתונים אלו, לאחר ניתוח נכון , יכולים להצביע על בעיות בממשק המשתמש של האתר ולסייע לנו בפתרון הבעיה.
לדוגמא – אם נזהה שעמוד הבית הנו עמוד הכניסה והיציאה של אחוז גדול מהגולשים (גולשים לא עברו לעמודים פנימיים ויצאו מעמוד הבית) , נוכל להסיק שעמוד הבית אינו מספיק מזמין , יתכנו בעיות בזמן העלייה של האתר , ממשק המשתמש אינו ברור ועוד...
אנחנו בתור וויז מבצעים אנליזה לאתרים ומסייעים ללקוחותינו להפוך את אתר האינטרנט באמצעות ניתוח מקצועי ונכון של נתונים סטטיסטיים, לכלי שיווקי אקטיבי.


אם גם אתם רוצים להפוך את האתר שלכם לכזה.. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר – 072-2709900 .