072-2709900

ליצירת קשר

שם
דוא”ל
טלפון
תיאור הפנייה
 חדשות
מערכת שימור לקוחותתור וייז בניית אתרים - מציגה מערכת שימור לקוחות.
גם אנחנו בפייסבוקתור וויז בניית אתרים ברשת החברתית פייסבוק
תרגום משפטיניב תרגומים מספקת שרותי תרגום משפטי לחברות ולפרטיים.
 כתבות
בניית אתרים בהתאמה אישית
שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק ככלי שיווקי
שיתוף פייסבוק וטוויטר באתרי אינטרנט
דירוג אתרים במנועי חיפוש



איך להרוויח מאתר אינטרנט


אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי שכל עסק חייב שיהיה לו. אם למען המשכיות לפגישות שיווק, למען גולשים המחפשים את השירות / המוצר או אם למען מכירה פרופר.
אתר אינטרנט טוב שיבנה על ידי חברה מקצועית המתמחה ב- בניית אתרים, אשר בידה תיק עבודות רחב והוכחות לפעילות שוטפת שמקדמת את החברות להם בנתה אתרים. כמובן, בצורה נכונה לגוגל המטבאת ב: בנייה נקייה מקוד "זבל", ללא עזרה בטבלאות ויכולת לכלול מילות מפתח ממוקדות, ומגוון אפשרויות גדילה לרוחב של אותו אתר .

אם כך, מה עושים?


בניית אתר אינטרנט, בעל רעיון חזק, אשר יבנה בשלבים, יתוכנן לצורכי הגולשים והלקוחות ויספק את המידע הרצוי.
בשלב הראשון

אתר אינטרנט חייב שיהיה בעל חזות מושכת ומעוצב בצורה עדכנית בת ימינו. כפתורי האתר חייבים לכלול פרופיל החברה, שירותים שהחברה מספקת, מוצרים אותם היא מוכרת, להציג את לקוחות החברה ואת פרטי ההתקשרות בצורה ברורה ובמקום אחיד.
בשלב השני

תוכן האתר חייב להיות עדכני, רשום בצורה רהוטה וברורה וערוך בצורה שיווקית לאורך כל האתר. קידום האתר במנועי חיפוש יבוא על חשבון עברית זו שכן הוא ישתנה בהתאם למילות המפתח אותם רוצה החברה לקדם.
במידה וישנם מוצרים אותם מציגה החברה, אם כקטלוג מוצרים או כמכירת מוצרים, הם חייבים להיות מוצגים בצורה מלאה ולא רק על ידי תמונה, שם או מק"ט. לכל מוצר חייב להיות הסבר, צבעים אפשריים, מוצרים נילווים ונתונים טכניים. אם כך, עדיף שיהיו מעט מוצרים מלאים בתוכן ולא הרבה מוצרים שנזרקו לאתר רק בכדי להראות. נקודה זו חשובה הן מההיבט התוכני שנכתב לרב למען מנועי החיפוש והן מההיבט של הגולשים כי החברה מציגה את המוצר אותו היא מעוניינת למכור בצרה מלאה שלא משאירה מקום לשאלות.
שלב שלישי

שלב זה מגיע בעיקר לאחר בניית האתר והעלתו לאוויר. בשלב הרצת האתר, איתור תקלות ותיקון בעיות.
שלב חקר מילות המפתח יוצא לדרך. חקר מילות מפתח זה יבוצע בעזרת קמפיין קישורים ממומנים (Google Edwards), שיאפשר לבעל האתר לקבל מושג רחב לגבי מילות המפתח המחופשות ביותר ע"י גולשים. איזה מילים לקדם באתר? על אלו מילים לוותר? על מה לכתוב? וכמובן, מה כולם מחפשים... בסיום קמפיין קישורים זה שעורך לערך שלושה חודשים לאזן, ואם התוצאות שיתקבלו, על בעל האתר לחזור לחברה שבנתה עבורו את האתר ולבקש אופטימיזציה מחודשת לאתר. אופטימיזציה פירושה, מיקוד האתר במילות מפתח שונות לרב עד 10 צירופי מילים בצירוף שינוי כותרות ותיאורי עמוד. אופטימיזציה זו תמקד את מנועי החיפוש במה עוסק האתר ולאיזה סוג מידע הוא עונה.
שלב רביעי

שלב זה הוא בעל החשיבות המכרעת לאתר, לאחר שביצענו את האופטימיזציה, עלינו להראות למנועי החיפוש כי האתר מקבל תנועת גולשים מידי יום. עלינו להוכיח כי, התוכן בו גדל בתאמה לכמות העמודים שהוא מכיל. יש לזכור כי, אתר סטטי שלא משתנה במשך זמן רב, תפיסת מנועי החיפוש אותו כישן ולא מעודכן אשר מקבל באופן אוטומטי דירוג נמוך יותר. תנועת הגולשים אל האתר, תידרש פרסום בפלטפורמות פרסום שתביא גולשים בצורה מקסימאלית להיכנס לאתר. פלטפורמות פרסום אלו משתנות מנושא לנושא כגון: המשך הפרסום ב- Google, Walla, Nana, MSN, אתרים בנושאים מקצועיים ועוד.
שלב חמישי

ביצוע מעקב סטטיסטי הן ע"י תוכנה סטנדרטית והן ע"י תוכנה שיתופית. תוכנות סטנדרטיות אלו תוכנות שמובנות על בסיסי השרת בו מאוחסן האתר, בעוד תוכנות שיתופיות הן תוכנות מובנות ברשת למדידת גולשים.
שלב שישי ואחרון

השמת פלטפורמות פרסום על גבי האתר. הכנסת מקומות לשילוב באנרים פרסומיים בצורה נכונה באתר שלכם. הכנת בסיס לכתבות פרסומיות, שיכתבו על ידכם או על ידי המפרסם. הכנסת אלמנט Google Ad Seance, הכנסת מוצרים עבור מפרסם וערבובם בשלכם. הכנסת תמונות או קבצים להורדה בתאם לפלטפורמת הפרסום שתבחרו.

שיווק באמצעות רשתות חברתיות

בסיס פרסומי
המטרה: להגיע לבסיס כניסות חודשי ממוצע העומד על 3000 כניסות ומעלה בחודש ככל שתגדלנה כמות הכניסות יהיה בידי בעל האתר בסיס רחב יותר לדרוש עלות גבוה יותר עבור הפרסום שברצונו למכור לחברות שנות. אם לשים לב, קודם פרסמנו אנחנו בתשלום וכעת משלמים לנו עבור החשיפה שאנו מספקים באמצעות אתר הבית שלנו. עלות הפרסום באתרים שונים משתנה וכך גם תשתנה עלות הפרסום באתרך שלך. הנתונים הסטטיסטיים של אתרך יתבקשו להיות חשופים כלפי המפרסמים שברצונך להשיג. ככל שתצליח להפנות גולשים מאתרך אל המפרסמים כך יגדל התשלום שתבקש בתמורה.

איך משווקים
הכול תלוי במה עוסק האתר. אתרים העוסקים בתיירות, מן הסתם יחפשו חברות קטנות כגון טיולי ג'יפים, מדריכי טיול, צימרים ואירוח, בריכות וקנטרי באזוריהם. אתרים שעוסקים בעיצוב הבית יחפשו קבלנים, מסגריות, טייחים ועוד לפרסם אצלם וכך הלאה. החיפוש נעשה אינטרנטי והפניה נעשית ע"י הקלקה בלבד. המכירה מתבצעת על ידי כמות הפניות שהתבצעו בפועל במהלך חודש. לאחר מספר חודשים בהם אתם פועלים יחדיו וכאשר שני הצדדים מרוויחים, ניתן לעבור לתשלום חודשי קבוע. שינוי בעלויות חייב להיות מדווח בתחילת החודש ולא בדיעבד.
ככל שתצברו יותר כח, והסטטיסטיקות על אתרכם יראו כי הגולשים אוהבים אותו, חוזרים אליו ומבלים בו יותר זמן, יהיה לכם את הכוח להציע לחברות גדולות יותר את פלטפורמת הפרסום שבידכם.

לסיכום,
בעולם האינטרנט ניתן לעשות הכל. עולם האינטרנט רחב ואינו סופי. אם בצעתם מהלך נכון יש להמשיך איתו ואם נדמה כי עשיתם טעות תמיד ניתן לחזור אחורה ולתקן. אם תעזרו בחברות מקצועיות שילכו אתכם יד ביד, ילוו אתכם ויתנו מענה לרעיונות חדשים שעולים לכם בראש, רק תרוויחו מכך. בטוח שמהלך כזה יעלה לכם כסף אך בידיעה כי ההשקעה משתלמת.